13 septembrie 2012

Charity Fashion Show

Am contribuit si eu la Charity Fasion Show, sub indrumarea profesoarei de la Make Up Atelier Paris Bucuresti. Era prima oara cand participam la asa ceva si eram foarte emotionata.  La inceput nu voiam sa ma duc pentru ca imi era frica, nu stiam daca o sa ma descurc, dar a iesit ceva peste asteptarile mele. :) . Cand am ajuns acolo am vorbit cu fetele, am inteles ce fel de machiaje trebuia sa le facem si dupa..am inceput treaba. Imi tremurau pensulele pe tenul fetelor, mai ales cand am auzit ca aveam cam 10-15 min la dispozitie sa machiem cate un model.. pentru ca erau multe.. iar eu stiam ca ma misc destul de incet si nu-mi placea sa fiu presata de timpul scurt..  Dar am trecut si peste asta.. mi-am indeplinit "misiunea" si la sfarsit nu-mi venea sa cred nici mie ce "treaba buna" a iesit. Toata lumea ne-a laudat, mai ales profesoara. M-am simtit foarte bine in aceea zi, a fost obositoare, dar a fost o experienta de neuitat :)
In continuare va las sa vedeti niste poze de la acest show :)























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu